Jízda ve Ferrari na polygonu Autodromu Most, řízení nebo svezení super rychlém automobilu na uzavřeném polygonu, kde si bezpečně užijete ikonický supersport. Doporučujeme jako dárek pro automobilové fanoušky i fanynky.
Plánujete věnovat jízdu v Porsche na polygonu jako dárek, nebo jste šťastným držitelem poukazu, a nevíte, co vás čeká? Budete řídit nebo se svezete ve Ferrari na uzavřeném polygonu Autodromu Most.
Nebude to o maximální rychlosti, ale o neuvěřitelném zrychlení, skvělých keramických brzdách a o famózní přilnavosti v zatáčkách. Na trati nebude nikdo překážet, budete to jenom vy, Ferrari a uzavřený polygon. Po celou dobu jízdy bude na sedadle spolujezdce náš zkušený instruktor, který dohlédne na co největší prožitek z jízdy. V nabídce máme i jízdu ve Ferrari na velkém okruhu Autodromu Most.
Na místě nebo v ceníku nabízíme možnost dokoupit video z jízdy, předem upozorňujeme, že kvalita videa je závislá na aktuálním počasí.
Tréninkový polygon se nachází přímo v areálu Autodromu Most. Malý okruh slouží k testování aut, konají se zde kurzy sportovní jízdy, škola smyku a závody v rallye. Délka jednoho kola je cca 1 400 metrů. Polygon je naprosto bezpečný. Divácká místa jsou pouze na vyhrazených místech.
Nádherné červené Ferrari, které pohání zážehový osmiválec o výkonu 570 koní, zrychluje z 0 na 100 km/h za 3,4 sekundy a to už je pořádné adrenalinové zrychlení :-). Precizní automatická sedmi stupňová převodovka je společně se zvukem motoru, koncertem pro uši.
V případě řízení je nutné před jízdou podepsat nájemní smlouvu. Při převzetí vozu se neplatí žádná kauce, během jízdy je vždy ve voze přítomen instruktor. V případě řízení je řidič vždy odpovědný za způsobené škody s 10% spoluúčastí, na místě se můžete připojistit na nulovou spoluúčast za 399,-Kč. V případě nedostupnosti konkrétního supersportu, dostanete náhradou vůz ve stejné cenové relaci.
Omezení
K řízení supersportu je nutný řidičský průkaz a věk minimálně 18 let. V případě svezení je nutná výška minimálně 150 cm. U osob do 15 let je nutný doprovod zákonného zástupce na místo startu.
Sezóna a počasí
Počasí má vliv na konání zážitku, v případě vydatných dešťů a bouřek se jízda přesouvá na náhradní termín. Sezóna probíhá od začátku dubna do konce října, poukaz je nutné rezervovat nejpozději měsíc před koncem sezóny.
Aktivace voucheru je velmi snadná. Váš poukaz jednoduše uplatníte v kolonce MÁM POUKAZ. Vaše údaje jsou ihned po rezervaci odeslány provozovateli zážitku, který tak může rychleji reagovat nejen na vaši rezervaci, ale i na případné dotazy. Rezervační rozhraní je jednoduché a přehledné a zvládne to opravdu každý. Rekapitulaci rezervace obdržíte ihned po vyplnění na váš e-mail.
U nás najdete pestrou nabídku jízd na velkém okruhu Autodromu Most. Darovat však můžete také jízdu na okruhu Autodrom Most nebo některý z dalších automobilových zážitků. Pokud si nejste jisti výběrem, věnujte poukázku na zážitek, a obdarovaný si z naší nabídky vybere zážitek podle svého gusta. Poukaz si také můžete snadno vyměnit na našich stránkách za jiný zážitek.
Plánujete věnovat jízdu v Porsche na polygonu jako dárek, nebo jste šťastným držitelem poukazu, a nevíte, co vás čeká? Budete řídit nebo se svezete ve Ferrari na uzavřeném polygonu Autodromu Most.
Nebude to o maximální rychlosti, ale o neuvěřitelném zrychlení, skvělých keramických brzdách a o famózní přilnavosti v zatáčkách. Na trati nebude nikdo překážet, budete to jenom vy, Ferrari a uzavřený polygon. Po celou dobu jízdy bude na sedadle spolujezdce náš zkušený instruktor, který dohlédne na co největší prožitek z jízdy. V nabídce máme i jízdu ve Ferrari na velkém okruhu Autodromu Most.
Na místě nebo v ceníku nabízíme možnost dokoupit video z jízdy, předem upozorňujeme, že kvalita videa je závislá na aktuálním počasí.
Tréninkový polygon se nachází přímo v areálu Autodromu Most. Malý okruh slouží k testování aut, konají se zde kurzy sportovní jízdy, škola smyku a závody v rallye. Délka jednoho kola je cca 1 400 metrů. Polygon je naprosto bezpečný. Divácká místa jsou pouze na vyhrazených místech.
Nádherné červené Ferrari, které pohání zážehový osmiválec o výkonu 570 koní, zrychluje z 0 na 100 km/h za 3,4 sekundy a to už je pořádné adrenalinové zrychlení :-). Precizní automatická sedmi stupňová převodovka je společně se zvukem motoru, koncertem pro uši.
V případě řízení je nutné před jízdou podepsat nájemní smlouvu. Při převzetí vozu se neplatí žádná kauce, během jízdy je vždy ve voze přítomen instruktor. V případě řízení je řidič vždy odpovědný za způsobené škody s 10% spoluúčastí, na místě se můžete připojistit na nulovou spoluúčast za 399,-Kč. V případě nedostupnosti konkrétního supersportu, dostanete náhradou vůz ve stejné cenové relaci.
Omezení
K řízení supersportu je nutný řidičský průkaz a věk minimálně 18 let. V případě svezení je nutná výška minimálně 150 cm. U osob do 15 let je nutný doprovod zákonného zástupce na místo startu.
Sezóna a počasí
Počasí má vliv na konání zážitku, v případě vydatných dešťů a bouřek se jízda přesouvá na náhradní termín. Sezóna probíhá od začátku dubna do konce října, poukaz je nutné rezervovat nejpozději měsíc před koncem sezóny.
Aktivace voucheru je velmi snadná. Váš poukaz jednoduše uplatníte v kolonce MÁM POUKAZ. Vaše údaje jsou ihned po rezervaci odeslány provozovateli zážitku, který tak může rychleji reagovat nejen na vaši rezervaci, ale i na případné dotazy. Rezervační rozhraní je jednoduché a přehledné a zvládne to opravdu každý. Rekapitulaci rezervace obdržíte ihned po vyplnění na váš e-mail.
U nás najdete pestrou nabídku jízd na velkém okruhu Autodromu Most. Darovat však můžete také jízdu na okruhu Autodrom Most nebo některý z dalších automobilových zážitků. Pokud si nejste jisti výběrem, věnujte poukázku na zážitek, a obdarovaný si z naší nabídky vybere zážitek podle svého gusta. Poukaz si také můžete snadno vyměnit na našich stránkách za jiný zážitek.
Byl jsem skepticky k tomu, ze jde "jen" o jizdu na polygonu. Urcite jde o jizdu v mensich rychlostech. Ale proti okruhu jsou zde zatacky utazenejsi a clenitejsi. K seznameni s danym vozech urcite staci. Chtelo alespon 4 kola. Prvni si ohmatate okruh, v druhem uz vite kudy jet a pak uz by se clovek mohl venovat idealnimu prujezdu. Auto bylo nastaveno na mokro, coz urcite je nejbezepecnejsi volba. Ale uplne tedy nepoznate, co auto opravdu umi. To lze, pokud se nechate svest od instruktora.
Dobrý den, moc Vám děkujeme za skvěle popsanou zpětnou vazbu👍 Krásný den, Ladislav Meškán
Auto super o tom nic, ale jinak to je díky tomu miniokruhu předražené motokáry. Chápu že to auto stojí spousty peněz, ale na rovince cca 100m neužijete žádnou větší sílu auta. Ano seděl jsem a řídil jsem super auto jinak nic.
Dobrý den, moc děkujeme za zpětnou vazbu, vše je uvedenou v popisu zážitku, každý má možnost výměny zážitku za jiný, například za jízdu na velkém okruhu od stejného provozovatele https://www.dokonalyzazitek.cz/zazitky/autodrom-most. Jízdy na velkém okruhu se konají ve stejný termín, ale pouze ve večerních hodinách. Polygon je skutečně malý a u takto silného auta si vyzkoušíte pouze zrychlení, nikoliv vyšší rychlosti. Polygon je určen pro lidi, kteří si chtějí bezpečně vyzkoušet Ferrari na uzavřeném polygonu a netroufají si na velký okruh, kde je větší riziko poškození auta například vjetí do kačírku. Ještě jednou děkujeme za zpětnou vazbu. Krásný den, Ladislav Meškán
Vůz Ferrari je skvělé auto a jízda v něm by byl zážitek, kdyby: - trať nebyla pro takové auto v parametrech dětského dopravního hřiště. To není mínus zážitku, ale nebojím se použít slovo nehoráznost. Zhruba tak jedna rovinka o délce, odhaduji tak 80 m a zbytek samé zpomalovací zatáčky. Někde jste uváděli délku 1400 m, to se mi rozhodně nezdá, co jsem viděl. To byl tak slabý kilometr. Ale to je jedno, trať je zcela nesmyslná. - strašení lidí se spoluúčastí na havárii a následné připojištění je další nehoráznost, v podstatě se jedná o skryté navýšení ceny "zážitku" a nechce se mi rozebírat proč, to jistě víte sami. - pořízení videa z jízdy je totální výsměch. Kamera umístěná v zadní části vozu snímá hlavy a ramena posádky a přes čelní sklo není nic vidět, jednak díky úhlu snímání a hlavně díky totálnímu přepálení expozice, takže výsledek je bílá plocha. Zvuk je pouze nějaké praskání a poryvy větru. Pokud bych měl "zážitek" shrnout jednoduše, tak se jedná o špatnou pouťovou atrakci, kde se víceméně jedná o to, jak z lidí dělat idioty a tahat z nich peníze a skoro nic nenabídnout. Jsem hluboce zklamán.
Dobrý den, mrzí nás Vaše reakce, přesto děkujeme za zpětnou vazbu. Nicméně je vše u produktu popsáno, délka okruhu, to, že to není o maximálních rychlostech, ale o zrychlení, možnost připojištění atd. Mimochodem, připojištění je zcela dobrovolné! Ohledně videa, opět máme u produktu napsáno "Na místě nebo v ceníku nabízíme možnost dokoupit video z jízdy, předem upozorňujeme, že kvalita videa je závislá na aktuálním počasí„ Polygon slouží pro lidi, kteří si chtějí vyzkoušet Ferrari na uzavřeném polygonu a netroufají si na velký okruh nebo dálnici. Zážitek jste si mohl vyměnit za jiný, pokud pro Vás není vhodný, předpokládám, že jste zkušený řidič, určitě by se Vám líbilo testování se závodním BMW, formule na letišti, jízda závodní buggy atd. Více prostoru pro Ferrari je samozřejmě na velkém okruhu, nabídku najdete také na našich stránkách, ale rozhodně se nejedná o jízdu na hraně, naučit se ovládat takto silné auto vyžaduje hodně času. Jízda na velkém okruhu je možná pouze ve večerních hodinách viz odkaz https://www.dokonalyzazitek.cz/zazitky/autodrom-most Ještě jednou děkujeme za recenzi. Krásný den, Ladislav Meškán
Super!!!!!!
Super zazitek, super instruktor. Akorat papirovani pred jizdou nebylo prijemne. Kdyz jsem mela podepsat smlouvu o kratkodobem pronajmu, nechtela jsem podpsat neco, kdyz jsem neznala stav auta (skrabance, sklo, atd…) proste to, co si normalne projdete v autopujcovne nez podepiste papiry, pripadne zaznacite stav poskozeni, zvlast kdyz mate 300tis spoluucast, kdyz si nekoupite extra pojisteni navic. Me dotazy ohledne smlouvy nebyly zadouci a slecna na recepci mela s tim problem. Abych si zazitek mohla vybrat, nakonec mi nezbyvalo nic jineho nez papiry podepsat bez toho, aniz bych videla stav auta.
Dobrý večer, na místě podepisujete smlouvu pro případ havárie, nevím, proč byste si měla auto procházet, v autě je s Vámi po celou dobu jízdy instruktor. V půjčovně je to něco jiného, tam s Vámi instruktor v autě nesedí, proto je tam potřeba auto projít a nafotit. Na místě opravdu nemají instruktoři čas procházet auto a bez smlouvy není zkrátka jízda možná. Jsme rádi, že jste si jízdu užila, s papírováním myslím. nic nového nevymyslí. Děkujeme za hodnocení a přeji hezký večer, Ladislav Meškán
Jsem velký fanda Ferrari, a řídit ho byl můj sen. 458 Italia je výborné auto, hned po prvním kole jakobych ho řídil rok. Krásně šlo za plynem a výborné brzdy a přesné řízení
Moc děkujeme za hodnocení, je to úžasné auto :-)
Časový skluz, ale stálo to za to.
Dobrý den, moc děkujeme za recenzi. Přeji hezký den, Ladislav Meškán